2012. szeptember 8., szombat

Gurulófesztivál....ahol helyükre kerültek a dolgok...:))








Van Győrújbaráton egy remek esemény.....a Gurulófesztivál.:) Picik (akadt egy éves induló is:)) és nagyok kettő vagy éppen több kerekes versenye, de leginkább szuper élményeket nyújtó rendezvénye ez.:)
Idén Dávidom is indult. Rettenetesen izgult és félt, hogy vajon tudja-e teljesíteni a távot Ő is, de végül csak elindult a kis pótkerekeivel...:)) Én ott futottam végig mellette és hatalmas élmény volt beérni a célba együtt és látni az örömöt az arcán...:)) Megcsináltuk, ketten együtt, épp úgy ahogy szoktuk és nyertünk.....nem is keveset...:) Még tavaly történt valami ami miatt Dávid minden önbizalma megszűnt és bár dolgoztunk rajta, hogy ez változzon sajnos nagyon lassan haladtunk.... Viszont miután célba értünk és Ő átvehette az érmét egy csapásra megváltozott minden....:)) Picit később megkérdezte Dávid mi is az a dongaláb. Eddig nem nagyon kezdeményezett beszélgetést a témában. Hát most kiveséztük..... Majd Ő összegzett: lehet hogy nekem az van, de én is betekertem és érmet kaptam! Én is jó vagyok!........ Igen kisfiam, jó vagy.....nekem a legjobb és ha kell lefutom Veled a maratont is ha egyedül nem menne, mert nincsenek határok! Ha mégis akkor csak azért, hogy legyőzzük őket......:)) Csodás nap volt....ezekért érdemes élni!:) Örülök hogy ott lehettünk!:) Megyünk jövőre is, de már két keréken majd........:))

4 megjegyzés:

  1. Úgy legyen! De drága Dávid, , lehet, hogy nem is gondolta volna, hogy ő tényleg egy kis hős torna, masszázs , úszás és ezt nem minden 6 évesnek van így kicsi kora óta!

    VálaszTörlés
  2. Neki ez így volt abszolút természetes és én meg soha nem akartam betegségtudatot nevelni belé hiszen nem is az. Most hogy már ilyen nagyfiú és más szinteken nyiladozik az értelme kezd rájönni, hogy miért is járunk tornára, masszázsra, stb, stb... Én most is azt mondom neki hogy emiatt Ő nem kevesebb de nem is több másoknál. Ez egy élethelyzet amivel együtt kell tudni élni. A lényeg az hogy mindezt a javára fordítsa. Nem akarom hogy ahhoz képest teljesítsen.... Mostanában sokat kérdezgeti hogy hogyan is született, mekkora volt, hány helyre jártunk. Én arra próbálok rávilagítani neki, hogy az erejét vegye észre és ahogy kicsiként is kitartott és vitte a szíve úgy legyen továbbra is. Bármire képes amire mások és hogy kis extrás (ahogy mi mondjuk:)) azt csak mi tudjuk....:) Szóval a lényeg az hogy azt szeretném ha továbbra is természetesnek tekintené ezt a dolgot.:)

    VálaszTörlés
  3. Tudod Kriszta az ilyen visszajelzések miatt érdemes a Gurulófesztivált megrendezni évről évre. Örülök, hogy eljöttetek. :)

    VálaszTörlés
  4. Én pedig örülök hogy ott lehettünk.:) Az már biztos, hogy ezentúl minden évben ott leszünk!:) Szuper kezdeményezés és igazán jó családi és családias program ebben a rohanó világban.... Egy élmény volt!:)

    VálaszTörlés