2012. január 9., hétfő

Osztódni mégis lehet....vagy legalábbis kell és kész...:)))
Szóval: kedd-alapozó öttől hétig; szerda- masszázs négytől és kb öt perces gyermek húzkodós-reptetős futam után öttől alapozó....; csütörtök gyógytorna és pénteken szintén alapozó. A jóga ugrott de azt kibírjuk.:) A hétfőt meg nem adjuk!:) Az a mi laza napunk.:)
Kérdés: tud valaki jó és megbízható gyógycipészt aki vállal egyedi méretre gyártott cipellőket dongalábas kisgyereknek? Győr és Mosonmagyaróvár tesztelve és kilőve... Elmegyek én bárhova de minőségi, profi munkát akarok! Előre is köszi!:)

6 megjegyzés:

  1. Tegnap olvastalak, és akartam írni, de végül is tudtam, hogy Te úgyis megoldod, csak bírjátok ...! Itt szegeden csinálnak cipőket, de fogalmam sincs, hogy jókat e. Szeged, Zászló u. - a honlapjukat nem találtam.

    VálaszTörlés
  2. ez volt a szóellenőrzés: exuram:))

    VálaszTörlés
  3. Exuram...:D Tud ez a blogspot valamit...:D Poénnak nem utolsó...:D Most Bp-en nézegetek, az azért mégis közelebb van, de ennyi rossz tapasztalat után már nem vagyok túl bátor...

    VálaszTörlés
  4. Nagymamámámnak anno nagyon jót csináltak, megkértem anyut, hogy szedje elő, de csak annyira emlékszik, hogy Budapesten a Thököly út környékén volt ... rábírom, hogy kicsit mélyebbre is kutakodjon az emlékezetében és akkor utána kérdezek ... ;)

    VálaszTörlés
  5. Gazdagréten szoktunk cipőt csináltatni. Kmet Bélánál. N.Ildikó

    VálaszTörlés