2012. január 10., kedd

Holnap tehát masszázs ismét.......és....Dávid várja!:)) Ha el is fogy a lelkesedése majd közben én azt sem bánom, mert az hogy önmagától jön és nem kell húzni, cipelni, könyörögni, stb... na ez nekem már maga a siker...:)))
Nagyon-nagyon kíváncsian várom Laci bácsi véleményét, de ezúttal nincs para...:))) Ma vált végképp nyilvánvalóvá számomra, hogy mi tényleg mindent megoldunk. Éppen alapozóra ballagtunk -mert nem kellett ma végighúznom az Árpád úton..:))))- mikor Dávidnak hirtelen összeállt a kép, hogy miért is én megyek kívül, a zebrán miért én megyek az érkező autók felőli oldalon, stb, stb... és megkérdezte mi a teendője ha engem bármi baj érne. Elmondtam neki, tudja már kívülről.... A következtetései: -a családtagok számait meg kell tanulnia; mindenképpen kell egy alternatív "anya" aki adna neki vacsit helyettem:)))) és hogy Ő aztán biztosan leveri azt aki nekem ártani mer....:))) és bár nem túl felemelő dolog arról csacsogni, hogy mi lenne ha én autó alá feküdnék,    engem jó érzés töltött el. Mert Dávid felmérte a helyzetünket, megtanulta mit kell tennie ha baj van és mert most lettem biztos abban hogy nélkülem is boldogulni fog.:)
A képeken Laci bácsi, az aranykezű gyógymasszőr!:)



2 megjegyzés:

  1. Ó ezeket a képeket még sosem láttam! Egészen meghatódtam, annyira aranyos Dávid a képeken!
    Egyébként Leila is mostanában tette fel ezeket a kérdéseket, bár ő úgy, hogy ugye akkor Márkóék vigyáznak majd rá, ha mi meghalunk? Én meg válaszoltam neki,hogy igen, bár ő akkor már öregasszony lesz, szóval nem kell rá vigyázni, mire Ő, hogy ő nem lesz öregasszony akkor, csak a Viola, mert ő sokkal! idősebb nála... Egyébként azt olvastam, hogy 6 évesen már a dzsungelben vagy egy lakatlan szigeten is életben tud maradni egy kisember, és hát egy fél év múlva hat évesek lesznek!

    VálaszTörlés
  2. Kicsit később hozok mai masszázsos képeket.:)
    Na igen, nálatok vannak tesók meg ugye ott van veletek apa is. Nálunk Dávid azt látta hogy ha én eltűnnék Ő a macskával maradna itthon kettesben. Amúgy én nyíltan beszélek vele a halálról, tudja hogy egyikünk sem él örökké. Sajnos még én sem...:)

    VálaszTörlés