2012. január 11., szerda

Köszönjük a drukkokat!;)
Nos: Laci bácsi csak megerősíteni tudott abban amit már én is láttam. A lábikók csúnyák, nagyon nem jól tartja őket a fiatalúr.... Rosszul döntöttem mikor nem bíztam eléggé a cipők kapcsán az ösztöneimben... Most kb egy évet haladtunk ezzel visszafelé... Természetesen visszatérünk a gyógycipőkhöz és hetente egyszer-kétszer Laci bácsihoz is. Érthető módon nem vagyunk boldogok a helyzettől, de folytatjuk amit elkezdtünk. Dávid most már tudatosan, én meg ismét megtanultam hogy a döntéseimnek nagyon komoly súlya van és ezért ebben a kérdésben a régi módszert betartva kizárólag magamra hallgatok....

2 megjegyzés:

  1. Szorítok, hogy 1. Dávid jól viselje 2. hogy gyorsan használjon 3. hogy talál tuti cipőt 4. hogy legyen erre is időtök - szóval mindenhez!

    VálaszTörlés