2012. augusztus 30., csütörtök

Aranyos kezdet...:))

Megkezdődött a paralimpia és mi mindjárt egy arany éremmel nyitottunk!!!:)))) Nagy gratula Sors Tamásnak itt is, innen is!:)))
Csak így tovább!:) Hajrá Magyarok!!!:)))
Remélem Ti is nyomon követitek az eseményeit....mégha kis hazánkban nem is közvetítik ami nagyon nagy szégyen......
Azóta pedig erre jutottam:
Én is nagyon szomorúan realizáltam, hogy nem tudom egyenes élő adásban nyomon követni a paralimpia eseményeit... Megvan erről a véleményem, de azon agyaltam hogy mit tehetnénk azért, hogy ez változzon a jövőben. Arra jutottam, hogy nézzük a lehető legtöbben az összefoglalókat, hátha a magasra szökő mutatók a jövőben több műsortér juttatására ösztönzik az illetékeseket....na és hallassuk a hangunkat, miszerint nekünk minden egyes magyar sportoló számít! mert egy a szív és egy az érzés! Hajrá Magyarok!!!:)))

Kicsi ország vagyunk, sok a gondunk-bajunk mostanában, de mutassuk meg hogy tudunk nagyok lenni! Talán épp most jött el annak az ideje hogy fény gyúljon a fejekben és az elfogadás, az esélyegyenlőség ne csak szépen hangzó szavak legyenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése