2012. március 8., csütörtök

Amire büszkék vagyunk:)))

Önmagáért beszél!:))) 

6 megjegyzés:

  1. :)) A legszebb papírunk amit valaha is a kórházban kaptunk!:)) Megérte kivárni!:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg SZÉP papír, a múltkor visszanézegettem Dávid gipszes képeit és megkönnyeztem és olyan volt mintha először láttam volna őket. Fura, hogy akkor is láttam, de mégsem LÁTTAM, mert annyira csak a saját picibabám volt a fejemben 8 hormonok ), de most valóban láttam is az apró, gyönyörű Dávidot és titeket és a nagy nehéz gipszeket...Kriszta, ti valóban hősök vagytok!

    VálaszTörlés
  3. Lett e új JÓ cipőgyártótok? Én most csináltattam a lányoknak, két külön cégnél, mert más volt az oviban és más az egészséghéten, és az utóbbinál kifejezetten szép és jó minőségű lábbeliket láttam kitéve a kirakatba és a pultra - mert a katalógusban nem látom azokat a modelleket és szépnek sem őket ...- http://rehabtisza.hu/page/Termekeink

    VálaszTörlés
  4. Végül nem lett és nem is kell. Tudom milyen szempontokra kell figyelni mikor cipőt választunk Dávidnak, Ő meg tudja, hogy rám kell ebben hallgatnia. Doktor bácsink is azt mondta, hogy maradhatnak a sima cipők. A legkomolyabb, hogy már majdnem lúdtalpassá korrigáltuk túl az Úr lábát...:)) Azért köszönöm szépen a tippet!;)

    VálaszTörlés