2012. július 5., csütörtök

Dávidom úszni tanul. :) Az első óra után feladta volna, de nem hagytam és most már izgatottan várja az órákat.:) Na és gyakorol rendületlenül, mert ugrani is kell a medencébe és Ő páros lábbal még csak pár hónapja tudja ezt művelni. Most mindenhol így közlekedik, az összes lépcsőn edzést tart amerre elhaladunk...:)) Ma taposniuk kellett a vízet és persze teli talppal ez nem ment neki.... de... az esti fürdés már egy órásra nyúlt és úszott az előszoba is, mert gyakorolt lelkesen.....:))
Amúgy is nosztalgikus hangulatban vagyok mostanában hiszen közeledik a születésnapja :), de ahogy ma elnéztem az úszáson olyan büszkeséget éreztem ami leírhatatlan. Egykor ez a pici fiú csak egy álom volt és életre álmodtam...:) és azóta Ő megnyer minden csatát és napról-napra bizonyítja nekem, hogy egy csoda az élet.....:))

2 megjegyzés:

  1. Hihetetlen vagy Kriszta! Nem csak az élet egy csoda, hanem Dávid és nem utolső sorban TE is! Nem tudom, hogy honnan merítesz ennyi erőt, de Dávid a világ legszerencsésebb gyermeke, hogy ilyen fantasztikus anyukája van! Mert ugye azt tudod, hogy nélküled nem itt tartana! Hiába a kitartás, az erő és az élni akarás, ha nincs aki ennyi szeretettel és törődéssel támogatja mindenben. :)Büszke lehetsz Dávidra...... és magadra is. :) Puszi VirágAnyuka :)

    VálaszTörlés
  2. Az erőt Ő adja nekem, de most megríkattál engem így a szabad szombat estémen...:)))))

    VálaszTörlés