2011. november 27., vasárnap

:)))

Kedd....a nagy nap!:))) Megkezdheti végre a fiatalúr az alapozót!:)))
Régen örültem már ennyire egy telefonhívásnak....:)) Az érintett meg csak tudomásul vette a dolgot....ami még mindig jobb mintha heves tiltakozásba kezdett volna....:)))
Kedd-szerda-péntek öttől hétig fejlődik a babám hogy mire iskolás lesz már tényleg ne legyen minimális lemaradása sem.:) Csütörtök reggelenként gyógytornára járunk és januártól szerdánként még beiktatunk egy kis jógát is...hogy a csütörtöki angolt már ne is említsem....:) Újra pörögnek az események, haladunk és az élet szép!:))

2 megjegyzés:

  1. Uff hajrá Dávid, hajrá Kriszta, ez nem semmi menet lesz! Mire suliba jár, megszokja az órarendet, nálunk (Leilánál ) még csak néptánc van és angol ( énekelgetős ), de tavasztól megy a nagyokkal ő is kick-boxra, mert már ráfér.... Ja és lehet, hogy iskolába is, bár ezen folyamatosan tipródok, de ha hét évesen megy, megszívja a tanítónénit, így meg lehet, hogy a korát, nem tudom melyik a nagyobb gáz...

    VálaszTörlés
  2. Igazából csak olyan lesz mint az elején....:) Csak most már sétál mellettem. Akkor meg cipeltem vagy toltam....:)))
    Miért? Annyira gáz a tanítónéni?Én a maradjon gyerek amíg csak lehet meglátás híve vagyok de ez függ a gyermektől is és azt pedig Te látod hogy érett-e már az iskolára vagy sem.

    VálaszTörlés